Inilah Kehidupan Ku

By: Nor Liza Md Arif

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Monday, 26-May-2008 06:29 Email | Share | Bookmark
Balik Kampung!!

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Bahagian Ke-2...

Penat tepek gambo, tapi server slow....
tapi tak per lah.. aku wat slow jugak lah...

Koleksi Keladi.... banyak lagi.... tapi belum rimbun macam nie lah... mls nak snap..
tunggu dah besar baru amek wokey!!!!








Cute nenas ni kan!!!


Ntah, pokok bunga aper.. tapi cantik!!!!


Pokok kendondong... buahnyer tak besar, tak der lili2 kat dlmnyer... pokoknyer rendang je...


Pokok Lada Cili




Yang nie lada cilinyer color putih


Pokok lada cili yang ini, mak tak pernah makan... buahnyer color ungu, dn bila dah masak bertukar jadi merah..

mak wat hiasan je.. cantik.. sebab pokoknyer rendang..tanam pon dalam pasu..


Yang nie, pokok keladi yang wat makan tau!!!


Teka pokok aper????


yang nie anak pokok kacang botol.... blom besar lagi....


yang nie, sure kenal kan???


Pokok Terung


Pokok serai.......


Fuh.... dah abis dah upload gambo2 pokok kat umah mak.......
kalau aku snap semua, lagi penat nak upload....

terima kasih.... dan datang lah lagi.....



View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net