Inilah Kehidupan Ku

By: Nor Liza Md Arif

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Friday, 27-Jul-2007 06:13 Email | Share | Bookmark
Kursus First Responder Life Support di Tanjung Piai, Pontian

Kat tugu di hadapan pintu masuk taman negara
bayar tiket RM 5.00
di sekitar taman negara tersebut
di antara peserta yang menyertai aktiviti kembara
dah sampai di tanah paling hujung benua Asia
Best betol....
penat la....
masa ni aku preggy 3 bulan..
nampak tak? bukti tur tau!
jgn lepaskn peluang!! posing je..
bebudak peserta pon sama!
globe nie baru di bina
dalam hutan paya bakau..
penat dah nie... jalan jauh tur..
di pondok rehat.. penat lah..
hehehehehhe
dah tercicir aku, sakit perut di buatnya
muka penat
Balik dah....close kol 7.00pm da...
bye!!
my big boss
Penceramah - PPP Hj Radzman
Antara peserta yang hadir
peserta
 
 
praktikal First Responder
team work penting sekali
Cara buka airway
 
 
 
 
 
Dr Hj
Kursus di adakan pada 22hb Julai - 24hb Julai di Tanjung Piai Resort, Kukup Pontian. Sasaran tertumpu kepada kategori Sokongan 2 iaitu Pembantu Perawatan Kesihatan dan Pemandu Ambulan seluruh negeri Johor.

Aktiviti kembara pada hari ke-2 memang menyeronokkan kerana peserta dan ahli jawatankuasa berpeluang merentas hutan paya bakau menuju ke tanah paling hujung di Asia. Penat jugak..... tak perasan plak berapa kilometer... so tengok lah ye...


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net