Inilah Kehidupan Ku

By: Nor Liza Md Arif

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  1  2  3  4  5  6  7  8  [9]  10  11  12  13  14  >  >>]    [Archive]
Tuesday, 15-Apr-2008 05:11 Email | Share | | Bookmark
Happy...HAppy...and Happy...

Biarlah orang nak cakap aper.......







Thursday, 10-Apr-2008 23:59 Email | Share | | Bookmark
NURIN.... AMBOI.....

Baju baru nenek belikan...suka btol!!
Skaf aku pon Nurin nak pakai... adus..
 
View all 8 photos...
Anak dara aku yang sorang nie mmg pantang jumpa kamera..... pandai je posing.....









Sunday, 30-Mar-2008 08:22 Email | Share | | Bookmark
Majlis Persandingan Adinda Tercinta

pelamin... tema brown color..
Hantaran dari pihak pompuan
Nie pihak lelaki...
View all 21 photos...
Berlangsung dengan meriah di kediaman org tua aku pada 10hb Febuari 2008...

Meh ler tgk aper yg berlaku yerkkk....

NORAIN & AZMAN









Friday, 28-Mar-2008 08:37 Email | Share | | Bookmark
Berita Gembira Bagi Aku

Best btol bila dapat surat nie...
Setelah semalam aku muram, suram.... dan bersedih....
hari ini aku dapat khabar gembira....
agaknyer rezeki anak kan!!!!

Tadi ( 28/03/08 @ 4.00pm ) PA datang bawak surat nie.... then Haji Nordin bagitau aku isi kandungan surat.... so aku pun senyum meleborrrr...

Selain aku.. yang dapat surat nie lagi, Dr Basitz, Dr Hayati, PPP Jamil, PPP Salimi, PPP Hafiz, PPK Shafiee... lagi saper eik!! aku pun lupa da...





Friday, 28-Mar-2008 06:53 Email | Share | | Bookmark
Penat Dah...Jammed Jerk..

Ni aku da beratur panjang.. susur masuk dari Plentong ke H/way
Minyak tinggal banyak nie plak tur...
Aduh! Bila nak gerak nie!!!
View all 9 photos...
Semalam 27hb Mac 2008, petang kol 5.00pm, hujan turun.. tak le lebat sangat.... tapi btol2 buat aku panas....

sepanjang perjalanan aku dari JB ker Pasir Gudang, asyik jammed jer..... dah ler penat.. baru balik kije..nak balik umah plak jauh...

sampai kat susur masuk dari Plentong ke h/way Pasir Gudang trus tak gerak-gerak.

aku pon snap sana, snap sini.. bab da boring giler...
dan kebetulan petang tur hati aku tetiba je sayu...sedih.. dan sensetif... hemmmmm


Lenguh kaki aku... dah la keter manual.....


Bila nak gerak nie????.... da kol 6.00pm.. aku nak tgk citer Bella nie.....


Syukur la..... aku dah boleh speed.. cuma dari arah Pasir Gudang ke JB plak yang tak gerak2.... panjang btol


[<<  <  1  2  3  4  5  6  7  8  [9]  10  11  12  13  14  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net